U kunt de tmoblie klantenservice voor allerlei dingen nodig hebben. Wellicht heeft u een abonnement afgesloten, en heeft u nog een aantal vragen, of een klacht. Of u denkt er over na om van abonnement te wisselen, en vraagt zich af wat de mogelijkheden zijn die tmobile te bieden heeft. Om de vragen van alle klanten en geïnteresseerden zo goed mogelijk te beantwoorden heeft de tmobile klantenservice verschillende onderdelen, en dus verschillende manieren om vragen te beantwoorden. Veel gestelde vragen T-Mobile helpdeskEr zijn een aantal vragen die heel vaak gesteld worden. Het is dan ook handig om eerst op de site bij ‘veelgestelde vragen’ te kijken. De kans is groot dat je antwoord er al bij zit! Als dat niet het geval is, is het mogelijk om bij één van de winkels langs te gaan. In vrijwel elke grote stad zit wel een filiaal waarbij je voor al je vragen terecht kunt. Op de site van tmobile kun je opzoeken of er een filiaal in jouw stad of dorp zit, en wat het adres is. Het is ook mogelijk om ‘gewoon’ te bellen. De medewerkers van de klantenservice van tmobile staan dan voor je klaar om je te woord te staan en al je vragen te beantwoorden. Via digitale weg contact opnemen met de tmobile klantenserviceWanneer je liever achter je pc blijft zitten, dan zijn er ook veel andere mogelijkheden. Zo heeft de tmobile klantenservice een webforum waar je al je vragen kunt stellen. Maar dat is nog niet alles. Het is ook mogelijk om vragen te stellen via Twitter (reactie binnen 1 uur), Facebook (reactie binnen 2,5 uur) en Google+ (reactie binnen 2,5 uur). Dit geldt natuurlijk wel binnen bepaalde tijden. Het webcareteam van tmobile beantwoordt doordeweeks alle vragen van 08.00 uur tot 21.00 uur, en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur. Wilt u meer informatie over hoe u contact kunt opnemen? Kijk dan op de website van de klantensevice. |
http://deklantenservice.nl/bedrijven/t-mobile-klantenservice/ |
