De last van inkomende oproepen

Als bedrijf is het belangrijk om klaar te staan voor klanten op ieder moment van de dag, helaas is dit niet voor ieder bedrijf mogelijk. Het brengt veel kosten met zich mee om de klant te woord te staan en daarnaast is de kans groot dat de huidige werkzaamheden niet volledig worden uitgevoerd. Dit heeft als gevolg dat andere klanten de dupe er van worden. Als vertegenwoordiger of ondernemer komt het bekent voor dat voor of tijdens een afspraak een aantal keer de telefoon over gaat. Voor het bezoeken van een klant probeer je op het gesprek voor te bereiden alleen om de zoveel minuten belt een andere klant om antwoord te krijgen op een vraag die zij hebben. Deze situatie heeft negatieve gevolgen omdat er geen goede voorbereiding is waardoor het gesprek niet vlot zal verlopen, sterker nog het kan van invloed zijn op het niet sluiten van een deal. De gedachte die bij veel mensen naar boven komt is waarom andere personeelsleden de telefoon dan niet aannemen, ook zij hebben hier geen tijd voor of zijn niet aanwezig. Ook ben jij als vertegenwoordiger of ondernemer de eindverantwoordelijke voor het in contact staan met de klant. Het beantwoorden van een inkomende oproep vraagt veel tijd en moeite.

Een oplossing om deze situatie te voorkomen is het inschakelen van een telefoonservice, zij nemen dan de verantwoordelijkheid voor het beantwoorden van inkomende oproepen. Als de telefoon is uitbesteed zullen er geen oproepen gemist of afgeraffeld worden, ook kunnen de dagelijkse werkzaamheden volledig uitgevoerd worden. Bij het inschakelen van antwoordservice-telefoonservice.nl kan er gekozen worden om niet iedere oproep door te schakelen, bij het ontvangen van een oproep is er de keus om het door te schakelen of zelf te beantwoorden. Als ondernemer en vertegenwoordiger houdt je dus de controle over de telefoon.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl